« Föregående · 896738 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nu måste det hända något!!
svennis: lägg ner va...... Skulle Ritola vara så dålig som du säger hade knappast Detroit Red Wings signat honom (och ja han ska spela i AHL och inte NHL ) men han har kapacitet men han är bara en i raden unga spelare som inte lyckats i Leksand.. återstår att se om han blir en i raden av dom som går till en annan klubb och slår igenom
Sv: Nu måste det hända något!!
Jag tror att Juha Lind kommer tillföra väldigt mycket!
Han har kvaliteer till att vara en helt OK ES spelare,
så han kommer nog göra massor i dom viktiga matcherna,
kolla bara hans slutspelsstatestik, han höjer sig flera snäpp när det verkligen gäller!!
Han har kvaliteer till att vara en helt OK ES spelare,
så han kommer nog göra massor i dom viktiga matcherna,
kolla bara hans slutspelsstatestik, han höjer sig flera snäpp när det verkligen gäller!!
Sv: Nu måste det hända något!!
Venne:
Inte nog att vi kommenterar. Denna gång var det vi som talade om det också.
Inte nog att vi kommenterar. Denna gång var det vi som talade om det också.
Sv: Nu måste det hända något!!
Metal Guru: Konstigt att ni moringar alltid ska kommentera våra värvningar
Sv: Nu måste det hända något!!
Venne:
Det har väl hänt förr att en kanonvärvning slutat inom landstingets ramar.
Det har väl hänt förr att en kanonvärvning slutat inom landstingets ramar.
Sv: Nu måste det hända något!!
Metal Guru:
¨Hehe, ja med tanke på tidigare kanonvärvningar i LIF så är väl sannolikheten snarare sanning än sannolikhet...:P
¨Hehe, ja med tanke på tidigare kanonvärvningar i LIF så är väl sannolikheten snarare sanning än sannolikhet...:P
Sv: Nu måste det hända något!!
Stigsson: mmm precis... Lind har fina meriter....det hade Saarela med
Sv: Nu måste det hända något!!
wille:
Hur hög är sannolikheten att han ska gå sönder för säsongen i sista träningsmatchen?
Hur hög är sannolikheten att han ska gå sönder för säsongen i sista träningsmatchen?
Sv: Nu måste det hända något!!
Stigsson:
Jo nog Var han br allt, men jag tror nog att han fortfarande är tillräckligt bra för att kunna tillföra något i en AS-klubb. Jag tror faktiskt att LIF för en gångs skull gjort en riktigt bra värvning, som man får gratulera till...
Jo nog Var han br allt, men jag tror nog att han fortfarande är tillräckligt bra för att kunna tillföra något i en AS-klubb. Jag tror faktiskt att LIF för en gångs skull gjort en riktigt bra värvning, som man får gratulera till...
Sv: Nu måste det hända något!!
Venne: Har VAR bra ja. Frågan är hur det är nu efter två säsonger i Österrike?
Sv: Nu måste det hända något!!
Fy fan vad Leksand nya "försäsongtröja" är!!!!!! uscha!!
docs.glidecom.se/files/news3_docs/leksandsif/leksandsif_pettinen-pa-noret_6.jpg
docs.glidecom.se/files/news3_docs/leksandsif/leksandsif_bergenstrom-efter-icebreake_6.jpg
docs.glidecom.se/files/news3_docs/leksandsif/leksandsif_pettinen-pa-noret_6.jpg
docs.glidecom.se/files/news3_docs/leksandsif/leksandsif_bergenstrom-efter-icebreake_6.jpg
Sv: Nu måste det hända något!!
65selander: me tanke på alla 20 miljoner rykten som kommer från den där bloggen så tar jag det med en nypa salt
Sv: Nu måste det hända något!!
65selander: Lind har diskuterats på olika håll under större delen av söndagen... Allt fler är övertygande och vissa är helt säkra på att han är blå-vit (jag vet dock att han är det).
Sv: Nu måste det hända något!!
Db_04: Juha Lind verkar vara på "G" till er.
www.eliteprospects.com/player.php?player=259
www.eliteprospects.com/player.php?player=259
Länkar:
http://mrmadhawk.blogg.se/
http://mrmadhawk.blogg.se/
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
mattias - 74: Ja tänk, Leksand vann...på försäsongen. Det känns bekant. ;)
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
mattias - 74: njae ja mena inte smguld
Länkar:
http://www.norrlandsguld.nu/
http://www.norrlandsguld.nu/
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
Stigsson:
Foppa måste ha blivit så imponerad av Leksands bländade spel att han överväger att avsluta sin karriär med att spela opp Leksand i Elitserien =)
Foppa måste ha blivit så imponerad av Leksands bländade spel att han överväger att avsluta sin karriär med att spela opp Leksand i Elitserien =)
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
leksandboy:
Leksand vann med 6 - 4 och nya målvakten imponerade rejält tydligen !!
Leksand vann med 6 - 4 och nya målvakten imponerade rejält tydligen !!
Sv: Längtar tills säsongen startar!
Skulle inte vara helt felt att få över Robert Petrovickys bror Ronald till Leksand också, behöver ju inte vara en omöjlighet eftersom Malmö fick över Ville Nieminen & dom är ungefär av samma kaliber, ser dock Ronald som lite bättre..
Hoppas att Robert Petrovicky får igång Karlberg som fan nu..
Hoppas fortfarande på att en forward ska komma in efter Ritolas flykt!
Hoppas att Robert Petrovicky får igång Karlberg som fan nu..
Hoppas fortfarande på att en forward ska komma in efter Ritolas flykt!
Läsning [Mike Ayers]
Hittade 3 sidor intressant läsning om vår nye målvakt Mike Ayers!
images.google.se/imgres?imgurl=http://media.collegepublisher.com/media/paper87/stills/cy2x50z2.jpg&imgrefurl=http://www.dailyfreepress.com/news/2005/09/19/Sports/Former.Unh.Wildcat.Ayers.Clings.To.Nhl.Hopes.With.Bruins-989754.shtml&h=146&w=270&sz=40&hl=sv&start=0&um=1&tbnid=22aTtNSywnddFM:&tbnh=61&tbnw=113&prev=/images%3Fq%3Dmike%2Bayers%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN
images.google.se/imgres?imgurl=http://media.collegepublisher.com/media/paper87/stills/cy2x50z2.jpg&imgrefurl=http://www.dailyfreepress.com/news/2005/09/19/Sports/Former.Unh.Wildcat.Ayers.Clings.To.Nhl.Hopes.With.Bruins-989754.shtml&h=146&w=270&sz=40&hl=sv&start=0&um=1&tbnid=22aTtNSywnddFM:&tbnh=61&tbnw=113&prev=/images%3Fq%3Dmike%2Bayers%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN
Längtar tills säsongen startar!
Fan vad man går och väntar och är sugen på att säsongen ska börja..
Jävla pest att gå i denna väntan..
Jävla pest att gå i denna väntan..
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
mattias - 74: dom får väll låsa in gangé i nått förråd så har vi en hyfsad ersättare till Mattias Ritola
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
Db_04:
Kul att se Gagne i Ejendals =)
Synd att man missar matchen men sådana här matcher brukar ju i regel sluta 12 - 11 eller nåt liknande.
Kul att se Gagne i Ejendals =)
Synd att man missar matchen men sådana här matcher brukar ju i regel sluta 12 - 11 eller nåt liknande.
Leksand - ICE BREAKERS
Leksand har gjort klart med 3 nyförvärv Johan Hedberg , Lars Jonsson och Jens Nielsen...... Dock bara för ICEBREAKERS Matchen.
På andra sidan finns Lasses lagkamrat Simon Gagné
På andra sidan finns Lasses lagkamrat Simon Gagné
« Föregående · 896738 · Nästa »