« Föregående · 915196 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Löven-LIF
Staketkusken: Bara för Lif vinner måste man kunna säja vad som kan bli bättre om det är som jag skrivit att detta är år 2 på raketen Leksand ska gå upp.
Men sitt du eller nån mer med skygglapparna på.
Vi kan snacka efter kvalserien sen.
100% fokus av ALLA krävs.
Du verkar anse att man kan leka och hoppas på dom som kommer...
Hmmm.
Kan du nån utan och leta och googla laguppställning Elitserielagen har?
Läs på din tönt!
Men sitt du eller nån mer med skygglapparna på.
Vi kan snacka efter kvalserien sen.
100% fokus av ALLA krävs.
Du verkar anse att man kan leka och hoppas på dom som kommer...
Hmmm.
Kan du nån utan och leta och googla laguppställning Elitserielagen har?
Läs på din tönt!
Sv: Löven-LIF
Diaz: Jag såg Lif på Tv då han slog " sk indianare mot AIK.
Jag såg mot O-hamn LIVE då han inte alls övertygade ..
Jag såg Lif borta mot Björklöven på tv.
Hur många har du sett???
Med ditt sätt och se det och inte läsa vad jag skriver så blir det
Allsvenskan nästa säs med.
Hoppas du blir nöjd då lallare!
Jag såg mot O-hamn LIVE då han inte alls övertygade ..
Jag såg Lif borta mot Björklöven på tv.
Hur många har du sett???
Med ditt sätt och se det och inte läsa vad jag skriver så blir det
Allsvenskan nästa säs med.
Hoppas du blir nöjd då lallare!
Sv: Löven-LIF
leksandboy: Han blev och va skadad under förra säs.
Med ditt tycke att man inte kan se klarsynt hur det är..
Går leksand inte upp denna säs..
Nöjd då??
Har han inte underpresterat??
Tror du det håller till ES????
Att han kan bättre både hoppas och tror jag..men han övertygar inte..
förra säs hade han nått och skylla på.
Han måste lära sej att ALLA matcher i slutändan innebär att LIF går upp.
Hans indianare måste man få kritisera utan enögd kritik.
Ser du inte sånt..ja då vet jag inte hur jag ska förklara för dej.
Men fortsätt så.. så kan du va ledsen sen om LIF missar i kvalserien.
Fatta att jag och dom som skriver sanningen håller på Leksand lika myckert som du gör!
Med ditt tycke att man inte kan se klarsynt hur det är..
Går leksand inte upp denna säs..
Nöjd då??
Har han inte underpresterat??
Tror du det håller till ES????
Att han kan bättre både hoppas och tror jag..men han övertygar inte..
förra säs hade han nått och skylla på.
Han måste lära sej att ALLA matcher i slutändan innebär att LIF går upp.
Hans indianare måste man få kritisera utan enögd kritik.
Ser du inte sånt..ja då vet jag inte hur jag ska förklara för dej.
Men fortsätt så.. så kan du va ledsen sen om LIF missar i kvalserien.
Fatta att jag och dom som skriver sanningen håller på Leksand lika myckert som du gör!
Sv: Löven-LIF
87bth01: Håller med dej.
Jag personligen är inte säker på att Belfour kommer göra den succe alla tror
och förväntar sej.
Hoppas ju givetvis det blir kanonbra men...
Tror i så fall motivationen det hänger på.
Vem vet,han kanske inte blir kvar länge när han får se b.l.a VictoriaHallen i Nybro mfl lite skillnad mot vad han är van vid..hahaha
Enligt Leksands lednings eget uttalade mål är ju det denna den sista av dom 2 säs LIF hade på sej och gå upp.
Då måste alla spelare prestera 100% hela säs och inte glida runt som Karlberg och vänta på Kvalserien.
Går inte bara ställa om spelet i 10 matcher helt plötsligt.
Jag tror faktist inners inne att Leksand klarar av att gå upp denna säs.
Varför vet jag inte..bara kändes så innan serien startade.
Men då måste man med få ställa lite högre krav på en del spelare än vad dom visat än.
Jag personligen är inte säker på att Belfour kommer göra den succe alla tror
och förväntar sej.
Hoppas ju givetvis det blir kanonbra men...
Tror i så fall motivationen det hänger på.
Vem vet,han kanske inte blir kvar länge när han får se b.l.a VictoriaHallen i Nybro mfl lite skillnad mot vad han är van vid..hahaha
Enligt Leksands lednings eget uttalade mål är ju det denna den sista av dom 2 säs LIF hade på sej och gå upp.
Då måste alla spelare prestera 100% hela säs och inte glida runt som Karlberg och vänta på Kvalserien.
Går inte bara ställa om spelet i 10 matcher helt plötsligt.
Jag tror faktist inners inne att Leksand klarar av att gå upp denna säs.
Varför vet jag inte..bara kändes så innan serien startade.
Men då måste man med få ställa lite högre krav på en del spelare än vad dom visat än.
Sv: Löven-LIF
Kung Kenta: Visst var det dåligt av Karlberg,,mycket dåligt t.o.m.
Han har gjort indianpass i tidigare matcher denna säs som motståndarna
skapat målchanser och även gjort mål på.
Vet det är som att svära i kyrkan, men jag har sagt till kompisar redan inför förra säs och denna att #17 Karlberg är klart överreklamerad.
Visst kan han göra nått fint mål ibland,men tycker bristerna i spelet
bara blir värre och värre.
Går inte leva på gamla meriter då han varit j.vligt bra för antal år sen.
Han har gjort indianpass i tidigare matcher denna säs som motståndarna
skapat målchanser och även gjort mål på.
Vet det är som att svära i kyrkan, men jag har sagt till kompisar redan inför förra säs och denna att #17 Karlberg är klart överreklamerad.
Visst kan han göra nått fint mål ibland,men tycker bristerna i spelet
bara blir värre och värre.
Går inte leva på gamla meriter då han varit j.vligt bra för antal år sen.
Sv: Löven-LIF
First Period (29 min, total 29 min)
18.23 1 - 2 EQ LIF 47. ENEQVIST, Johan
(9. HÄGGLUND, Johan
22. PERSSON, Markus)
15.35 2 min LÖV 8. LINDAHL, Andreas P-OUT
12.57 1 - 1 EQ LÖV 28. DAVIDSSON, Fredrik
(39. HELLSTRÖM, Mattias
10. BERGMARK, Johan)
06.48 0 - 1 EQ LIF 27. LIND, Juha
(32. BERGENSTRÖM, Jens
49. KARLSSON, Gabriel)
01.03 2 min LIF 5. NIELSEN, Daniel HOLD
00.00 GK in LIF 28. LÄCK, Eddie
00.00 GK in LÖV 1. LUNDSTRÖM, Tobias
18.23 1 - 2 EQ LIF 47. ENEQVIST, Johan
(9. HÄGGLUND, Johan
22. PERSSON, Markus)
15.35 2 min LÖV 8. LINDAHL, Andreas P-OUT
12.57 1 - 1 EQ LÖV 28. DAVIDSSON, Fredrik
(39. HELLSTRÖM, Mattias
10. BERGMARK, Johan)
06.48 0 - 1 EQ LIF 27. LIND, Juha
(32. BERGENSTRÖM, Jens
49. KARLSSON, Gabriel)
01.03 2 min LIF 5. NIELSEN, Daniel HOLD
00.00 GK in LIF 28. LÄCK, Eddie
00.00 GK in LÖV 1. LUNDSTRÖM, Tobias
Sv: Löven-LIF
Projta: tycker Läck lyfts till skyarna överdrivet, Almtunas målvakt krossade Läck i förra matchen. Läck släpper in skitmål medans Almtunas målvakt gör allt själv... Men visst kan Läck bli bra, men han kan också bli en halvbra AS keeper...Hans ingripanden vid många tillfällen är inte så jätteimponerande, Ser mer talang hos Anders Lindbäck då... men den som lever får väl se slutgiltiga resultatet ;) Jag hoppas såklart att det ska gå bra för Läck o han ska bli så bra som det spås om. Så tro inget annat.
Man blir liksom nerväs pucken kommer nära Leksand kasse, o det känns inge bra..
Man blir liksom nerväs pucken kommer nära Leksand kasse, o det känns inge bra..
Sv: Löven-LIF
Projta: Ayers är det fan inge fel på! Du skulle sätt han i det Danska slutspelet, det var han som gjorde att Sönderjyske kom nån vart! han höll nollan i 2 eller 3 slutspelsmatcher! Och så tycker jag inte att Läck gjorde en bra match alls emot Almtuna, släpper in skitmål...tror det gör backarna osäkra..
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
nyz: japp sorry glömde Bergenström, men man tar ju för givet att han är suverän i alla matcher :P
Sv: Längtar tills säsongen startar!
brynästigern:
Ejendal ångrar inte belfour köpet. Han kan tänka sig att betala en Forward också. Törs man hoppas på Selänne till Kvalserien :)
se länk!
Ejendal ångrar inte belfour köpet. Han kan tänka sig att betala en Forward också. Törs man hoppas på Selänne till Kvalserien :)
se länk!
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
Diaz: Förstår inte hur du missar att plussa Jensa efter insatsen igår?!?!
Killen är inne och kör dubbla byten matchen igenom och med samma frenesi hela tiden. Lyftningen från egen zon som landar på bladet hos en friställd Challe i boxplay är elegant...
Han spelade dels i 2:a kedjan med 2 av de du plussat, samt i 4:e med ytterligare en som fått + av dig.
Killen är inne och kör dubbla byten matchen igenom och med samma frenesi hela tiden. Lyftningen från egen zon som landar på bladet hos en friställd Challe i boxplay är elegant...
Han spelade dels i 2:a kedjan med 2 av de du plussat, samt i 4:e med ytterligare en som fått + av dig.
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
Alisandali: Var på matchen igår, I andra perioden ägde Leksand sönder Almtuna, 17-0 i skott var det! Almtunas målvakt räddade dom från 2 siffrigt! Eddie Läck såg osäker ut som vanligt o släppte in 2 skitmål, Ayers tur att få visa upp sig tack, kommer svåra matcher nu, o om Läck står så räkna med puckar som flyger in! Han släppte in första målet mellan bena (ej skymd) samt andra målet under klubbhandsken... inget hårt skott & inte täckt, så inte imponerande alls.
+ Hedlund, var kreativ o skapade mycket, 2 viktiga mål
+ Juha Lind, Amen.
+ Bellemare frisk igen!
+ Daniel Nielsen, inte ett fel vad jag såg!
- Läcks osäkra ingripanden.
- Backar i vissa situationer framför mål
- Onödiga utvisningar (för många på isen t ex)
ett stort - till domaren!! Som missade 5-7 solklara utvisningar + en straff för oss!
Ang straffen så kom (tror det var bergenström) fri, backen hinner ikapp 2 meter från mål, hakar och drar in bergenström i sargen. 2 min utv bara!!
Så summering: Ingen bra match men Leksand vann utan att glänsa!
+ Hedlund, var kreativ o skapade mycket, 2 viktiga mål
+ Juha Lind, Amen.
+ Bellemare frisk igen!
+ Daniel Nielsen, inte ett fel vad jag såg!
- Läcks osäkra ingripanden.
- Backar i vissa situationer framför mål
- Onödiga utvisningar (för många på isen t ex)
ett stort - till domaren!! Som missade 5-7 solklara utvisningar + en straff för oss!
Ang straffen så kom (tror det var bergenström) fri, backen hinner ikapp 2 meter från mål, hakar och drar in bergenström i sargen. 2 min utv bara!!
Så summering: Ingen bra match men Leksand vann utan att glänsa!
Sv: Längtar tills säsongen startar!
mattias - 74: 21/11 är det dags...Almtuna Is - Leksands IF. Har jag tur så går jag in gratis då jobbet har några friplåtar att tillgå men mot Leksand är det många som vill ha. Får betala annars inget mer med det..
Sv: Längtar tills säsongen startar!
mattias - 74: Har inget emot att se Leksand...men lite tråkigt av TV 4 att inte visa mer av andra lag också. Det är väl så att de visar mer av de förmodade topplagen i allsvenskan..Almtuna t ex kan man ju se live. Vi kanske ses uppe i "ladan" då de möter LIF?
Sv: Längtar tills säsongen startar!
Diaz:
Tycker denna tråd passar.
Efter att ha flyttat så hoppades man att man skulle få se Leksand på TV nån match.
Nu på fredag möter man löven borta. Nästa fredag Malmö borta. Båda matcherna sänds på TV 4 sport. Gissa vem som jobbar och missar matherna .. Kanalerna finns dessutom inte på fritidsgården .. =)
GAHHHH
Tycker denna tråd passar.
Efter att ha flyttat så hoppades man att man skulle få se Leksand på TV nån match.
Nu på fredag möter man löven borta. Nästa fredag Malmö borta. Båda matcherna sänds på TV 4 sport. Gissa vem som jobbar och missar matherna .. Kanalerna finns dessutom inte på fritidsgården .. =)
GAHHHH
Sv: Leksands J20
Så var man hemma igen.
4-2 & 3-9, så glad så att huvet nästan ramlar av.
Leksand J20 var ett eller två pinnhål för mycket för Aik. #55 Victor Lantz som slänger sig sanslöst å täcker skott, underbart, å då leder Leksand redan med 3-0.
Aik:s målvakt hade det kämpigt, men ska inte lastas så mycket, det var ett ihåligt försvarsspel.
Plus för #4 Rådde, #57 Strand, #11 Åslin & givetvis #37 Frandsén i mål. Men den som jag var mest inpregnerad av va #27 Kenny Källström, frågan är inte om han kommer å spela med A-laget utan när. Pettinen-kopia.
Ni som är i närheten av Krukans på Rosenlundsg. 18 på söder (se länk) på fredag 19:00 kan komma dit å se när löven faller;0)
4-2 & 3-9, så glad så att huvet nästan ramlar av.
Leksand J20 var ett eller två pinnhål för mycket för Aik. #55 Victor Lantz som slänger sig sanslöst å täcker skott, underbart, å då leder Leksand redan med 3-0.
Aik:s målvakt hade det kämpigt, men ska inte lastas så mycket, det var ett ihåligt försvarsspel.
Plus för #4 Rådde, #57 Strand, #11 Åslin & givetvis #37 Frandsén i mål. Men den som jag var mest inpregnerad av va #27 Kenny Källström, frågan är inte om han kommer å spela med A-laget utan när. Pettinen-kopia.
Ni som är i närheten av Krukans på Rosenlundsg. 18 på söder (se länk) på fredag 19:00 kan komma dit å se när löven faller;0)
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
Gidde:
Han var väl taggad nu när han fått sitta bänkad under inledningen av serien :P Nej men jag tycker också hedlund är helt okej fast han har inget vidare skott. sen är det synd att han har storleken emot sig.
Han var väl taggad nu när han fått sitta bänkad under inledningen av serien :P Nej men jag tycker också hedlund är helt okej fast han har inget vidare skott. sen är det synd att han har storleken emot sig.
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
87bth01:
Och Hedlund rockar!!
Jag har ju alltid sagt att han är en suverän målskytt! :)
Och Hedlund rockar!!
Jag har ju alltid sagt att han är en suverän målskytt! :)
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
87bth01:
Nu har dom ändrat, var tydligen bara Lindbäck som blev utplockad.
44-15 i skott; vinsten kanske skulle varit större eller vad säger ni som var på matchen?
Nu har dom ändrat, var tydligen bara Lindbäck som blev utplockad.
44-15 i skott; vinsten kanske skulle varit större eller vad säger ni som var på matchen?
« Föregående · 915196 · Nästa »
Tror inte änns du sågBjörklöven borta då du hänvisar till Radio...
Jag hejar på samma lag som dej.