Almtuna IS - Leksands IF 21/11-07
« Föregående · 942476 Till forumet
Sv: Almtuna IS - Leksands IF 21/11-07
Alisandali:
har inga öl hemma så vi får ta krogen, det drabbar ingen fattig eller :)
har inga öl hemma så vi får ta krogen, det drabbar ingen fattig eller :)
Sv: Almtuna IS - Leksands IF 21/11-07
Varför vänta in i det sista. Matchen borde varit stängd långt innan.
57.57 2 - 3 EQ LIF 32. BERGENSTRÖM, Jens
(15. HUOKKO, Jan 21. ELOFSSON, Jonas)
57.57 2 - 3 EQ LIF 32. BERGENSTRÖM, Jens
(15. HUOKKO, Jan 21. ELOFSSON, Jonas)
Sv: Almtuna IS - Leksands IF 21/11-07
norrland:
Almtuna passar ju av tradition Leksand illa så vi får vara nöjda med segern. Det var en av de sämre ishockeymatcher jag sett och det berodde uteslutande på Almtunas totala ovilja/oförmåga att genomföra anfall. 10 skott på mål under hela matchen talar väl sitt tydliga språk och jag tror aldrig jag har sett ett lag spela tråkigare ishockey.
Almtuna passar ju av tradition Leksand illa så vi får vara nöjda med segern. Det var en av de sämre ishockeymatcher jag sett och det berodde uteslutande på Almtunas totala ovilja/oförmåga att genomföra anfall. 10 skott på mål under hela matchen talar väl sitt tydliga språk och jag tror aldrig jag har sett ett lag spela tråkigare ishockey.
« Föregående · 942476
Sätt ölen på kylning nu Mattias , jag snart på väg ner till byn där du bor .