Bröderna Steen???
« Föregående · 593827 Till forumet
Sv: Bröderna Steen???
mattias - 74: hur vore det om leksand tog och värvade ny vd o sportchef jag vrt att jag tjatar om det men det är ju inte många av er som verkar bry sig om det o bara pratar om att värva nya spelare nu får ni kamma er. håller lite på leksand i smyg.
Sv: Bröderna Steen???
kungsbacka:
Jaha det är det jag har sagt hela tiden.... Det bor en smygleksing i alla ;)
Jaha det är det jag har sagt hela tiden.... Det bor en smygleksing i alla ;)
Sv: Bröderna Steen???
mattias - 74: ja så är det nog MEN TIMRÅIK ÄR NO:1 och jag tycker ni är lite passiva i eran kritik mot masken med resten.
« Föregående · 593827
Enlig vissa är dem Leksands sämsta vävningar detta året enligt mig dom bästa tillsammans med Wallenberg..
Kul och se vad ni andra tycker ??