Brynäs - Leksand
« Föregående · 566170 Till forumet
Sv: Brynäs - Leksand
mattias - 74:
Varför e det just Leksingar och brynäsare som e rivaler :?. någon som har ett bra svar?
Forza Leksand
Varför e det just Leksingar och brynäsare som e rivaler :?. någon som har ett bra svar?
Forza Leksand
Sv: Brynäs - Leksand
superovve: Oj vad många frågor! Kanske att du kunde försökt få med alla i ett och samma inlägg... så hade jag sluppit scrolla så förbannat!
« Föregående · 566170
Jag svarade på frågor ifrån en leksing, och du kommer med ett väldigt moget och genomtänkt inlägg...
"Må en miljon kamelflugor bygga bo i dina armhålor!"