mattias - 74: För att de stackars barnarbetarna från Mora inte visste bättre?
Ejendals Arena
« Föregående · 1267372 Till forumet
Sv: Ejendals Arena
Jaha ja. Brynäsare eller inte. Detta kan lika gärna vara folk från byn som vill ha uppmärksamhet
Sv: Ejendals Arena
mattias - 74: Gillade kommentaren: "Torbjörn Olsson, är det han som kör vattenskoter där det är förbjudet(?)" Lever han inte som han lär? ;-)
Sv: Ejendals Arena
bj21:
Här kommer en krönika om det inträffade. Verkar ju om man skall tro på den här artikeln som om det är BIF:are ändå men det kan ju vara vem som helst som känner till dom där KK08...
Här kommer en krönika om det inträffade. Verkar ju om man skall tro på den här artikeln som om det är BIF:are ändå men det kan ju vara vem som helst som känner till dom där KK08...
+ 1
Sv: Ejendals Arena
mattias - 74: HFUS har spridit sig ser jag, men snubben som skrev på dalahästen måste ju vara blind eller graft handikappad i händerna fan de sämsta jag sett.
Sv: Ejendals Arena
RubinCarter:
Vet inte riktigt vad HFUS är men jag får väl läsa lite. Vad tror du då?
Vet inte riktigt vad HFUS är men jag får väl läsa lite. Vad tror du då?
+ 1
Sv: Ejendals Arena
mattias - 74: De där HFU och HFUS står på bra många ställen här i Gävle, så antingen är de lokalbor med bra koll på Gävle's klottrare, eller så är det folk ifrån Gävle som gjort det, skulle fan inte förvåna mig.
Sv: Ejendals Arena
mattias - 74: haha mjo lite långsökt kanske. HFU är ju ganska "känt" så det kan ju vara någon som är med dom fast bor i leksand eller så är det någon dum brynäsare i leksand som har missbrukat deras kännetecken.
Äh jag har ingen aning, idiotiskt är det iaf! Bara hoppas någon får stå till svars och betala ett saftigt jävla skadestånd! sen nackskott!
Edit: lästa lite mer nu och HFU har tydligen medlemmar så långt bort som i Oslo.
Äh jag har ingen aning, idiotiskt är det iaf! Bara hoppas någon får stå till svars och betala ett saftigt jävla skadestånd! sen nackskott!
Edit: lästa lite mer nu och HFU har tydligen medlemmar så långt bort som i Oslo.
Redigerad kommentar
Sv: Ejendals Arena
RubinCarter:
Från Piteåtidningen
" Modos backveteran Mattias Timander var ett prospekt men Leksand bjöd drygt en miljon mer per säsong än Skellefteå och det ser ut som silverlaget får lita på förvärvet Jan-Axel Alavaara, Fredrik Lindgren och ytterligare en handfull ungdomar på backsidan."
Sjukt överpris på Timander alltså om han väljer Leksand.
Från Piteåtidningen
" Modos backveteran Mattias Timander var ett prospekt men Leksand bjöd drygt en miljon mer per säsong än Skellefteå och det ser ut som silverlaget får lita på förvärvet Jan-Axel Alavaara, Fredrik Lindgren och ytterligare en handfull ungdomar på backsidan."
Sjukt överpris på Timander alltså om han väljer Leksand.
+ 1
Sv: Ejendals Arena
mattias - 74:
Är det där Kamrat Kompaniet, ska det föreställa nån form av babyfirma?
Har bara sett deras flagga i Läkerolen..
Är det där Kamrat Kompaniet, ska det föreställa nån form av babyfirma?
Har bara sett deras flagga i Läkerolen..
Sv: Ejendals Arena
70 Rodrigues:
Får ta och ställa sig på ståplats igen och kolla in vad det är för småglin...
Får ta och ställa sig på ståplats igen och kolla in vad det är för småglin...
+ 1
« Föregående · 1267372