Ejendals Arena
« Föregående · 586201 · Nästa » Till forumet
Sv: Ejendals Arena
Db_04: Håller med.!!. Det viktigaste är att Oscar fick in Han.!!. Riktigt skönt.!
Sv: Ejendals Arena
Heja Leksand.!. Powerplay nu.!! Nu Jäklar.! Nu darrar Norrena.! Ruskigt Nära Mål!
Sv: Ejendals Arena
ja jag vet inte vad jag ska säga. detta är ju helt otroligt.
ja, nu tror jag att denna säsongen är körd om inte ett mirakel händer.
ja, nu tror jag att denna säsongen är körd om inte ett mirakel händer.
Sv: Ejendals Arena
Granderock: Ja håller med.! Vet ju inte om man ska skratta eller gråta.! Något Måste ju börja arbeta inne hos Pirro.!!. Nu får dom fanimej Börja Tända till!!.!
Sv: Ejendals Arena
Dalmas1: Är den matchen redan Klar?? Vann mora över Timrå med 3-0. Det e bara att säga Grattis och bra jobbat:P
Sv: Ejendals Arena
Jävla Norrena.!!. Han e ju en Levande mur ju.!!. Eller iallafall i denna Matchen..:!
Sv: Ejendals Arena
Tror ni att Leksand Kommer att klara Att hålla sig kvar i elitserien?? tror inte det om dom fortsätter så.!. MÅÅÅÅL..!.
Sv: Ejendals Arena
superovve:
46 omgångar kvar..i Globen har ni väl plockat en och annan poäng..då börjar återhämtningen
46 omgångar kvar..i Globen har ni väl plockat en och annan poäng..då börjar återhämtningen
Sv: Ejendals Arena
skellefteå_elit: kollade på hockeykväll nu precis, vi har hur många chanser som helst att göra mål på, men norena storspelar tyvärr
Sv: Ejendals Arena
jag tycker att wikegårds kommentarer om leksand va mycket roliga och sanna. att alla åker runt som att dom har födelsedag, ja det va nog årets kommentar.
Sv: Ejendals Arena
leksandboy: ja det tänkte jag med på. han är det ju lite gi i. så visst.
men ja vad ska man säga. jag tycker att en seger i nya arenan va något man kunde kräva.
men ja vad ska man säga. jag tycker att en seger i nya arenan va något man kunde kräva.
Sv: Ejendals Arena
Granderock: ja det är sant, han vågar "ryta " till, pirro står helt knäpp tyst i båset, det är bara fel. ja en seger skulel inte ha varit fel, emn iofs så är linköping ett bra lag, men det är juh leksand oxå:D
Sv: Ejendals Arena
leksandboy:
Tyvärr är det så!
leksands första 10 minuter är det sämsta jag sett coh då menar jag det sämsta jag nånsin sett.
efter 2-3 målet så var Leksand bättre på allt..
Norrena och Magnus Johansson är enligt mig de två bästa spelarna i es!
Johanssom var överallt kändes det som....
Pirros coachning känns lite konstig..
Bröderna Steen i Powerplay ?? hmmm!!!
Tyvärr är det så!
leksands första 10 minuter är det sämsta jag sett coh då menar jag det sämsta jag nånsin sett.
efter 2-3 målet så var Leksand bättre på allt..
Norrena och Magnus Johansson är enligt mig de två bästa spelarna i es!
Johanssom var överallt kändes det som....
Pirros coachning känns lite konstig..
Bröderna Steen i Powerplay ?? hmmm!!!
Sv: Ejendals Arena
mattias - 74: Enligt Stöffling och Abris var 4:e linan med Bergenström, Ollas och Hedlund dom som fick fart på laget i 1:a och 2:a perioden... trots detta försvann dom i 3:e.
Kommentar?
Kommentar?
Sv: Ejendals Arena
nyz:
Stämmer väl bra men Meijer gjorde sin bästa match i leksandströjan!
Kul med unga spelare som tar för sig!!
Men det är ett hett rykte på g som jag kan förtella om du ringer mig ;)
Stämmer väl bra men Meijer gjorde sin bästa match i leksandströjan!
Kul med unga spelare som tar för sig!!
Men det är ett hett rykte på g som jag kan förtella om du ringer mig ;)
Sv: Ejendals Arena
mattias - 74: Har masken fått panik efter 4 omgångar? Inte ska han väl ut på värvarstråt redan nu? Men det går ju väldigt trögt för tillfället....
Sv: Ejendals Arena
JanT:
det verkar inte bättre
Se länk!!
Blir så jävla less..
Varför inte skaffa en tränare som kan plocka fram det där lilla extra hos spelarna!
det verkar inte bättre
Se länk!!
Blir så jävla less..
Varför inte skaffa en tränare som kan plocka fram det där lilla extra hos spelarna!
Sv: Ejendals Arena
JanT: nja 1 forward tycker ja räcker....
ska de värvas mer måste vi göra oss av me nåra också
ska de värvas mer måste vi göra oss av me nåra också
Sv: Ejendals Arena
Db_04: hellre sparka en hel hög än att vi värvar halvbra/skitdåligt bara för att pengarna inte räcker annars.
Börja med Pirro - det kanske räcker! Asch... skicka hälften av dom odugliga backarna på en gång med för f*n!
Börja med Pirro - det kanske räcker! Asch... skicka hälften av dom odugliga backarna på en gång med för f*n!
Sv: Ejendals Arena
mattias - 74: För en gångs skull så är jag villig att hålla med Mattias Ek på Expressen, se länk.
Sv: Ejendals Arena
Alisandali:
Jag också förutom på en punkt.
Det blir ingen kvalserie!
Skall det inte bli med det laget!
Jag också förutom på en punkt.
Det blir ingen kvalserie!
Skall det inte bli med det laget!
Sv: Ejendals Arena
claesw:
Han hävdade även att de hade två stabila målvakter.
Det vet jag inte om han håller med om längre.... ;)
Han hävdade även att de hade två stabila målvakter.
Det vet jag inte om han håller med om längre.... ;)
Sv: Ejendals Arena
moreten: Det är ju klart att Backlund inte blir så stabil när han har ett försvar framför dig som är i ett tillstånd av chock.
Hade Jiri Bicek gjort mål mot Brynäs i 1:a perioden, innan Brynäs gjorde 1-0, så tror jag vi hade haft en annan serie. Men nu blev det ju inte så. Små marginaler som avgör det.
Om nu vi inte tar poäng på torsdag och lördag, ja då ser det fan inte bra. Hoppas att vi kan tvåla till DIF.
Hade Jiri Bicek gjort mål mot Brynäs i 1:a perioden, innan Brynäs gjorde 1-0, så tror jag vi hade haft en annan serie. Men nu blev det ju inte så. Små marginaler som avgör det.
Om nu vi inte tar poäng på torsdag och lördag, ja då ser det fan inte bra. Hoppas att vi kan tvåla till DIF.
Sv: Ejendals Arena
Dino: med lagests kanske 2 bästa backar bort är iaf jag inte förvånad(lotvonen, benysek) att försvaret ser ut som det gör, men vi behöver fortfarande en spelare som typ ryder, vi behöver nån som kan göra dom avgörande målen(och göra dom ganska ofta)
sen har vi möt 3 lag som vi inte borde vunit mot(LHC, HV71, och lule som alltid är bra hemma), brynäs borde vi kunat klara men gör man en plat match så gör man....dock om det blir torsk mot dif blir jag ricktigt butter(och övereväger att göra rästen av floket som redan klagar sälskap)
sen har vi möt 3 lag som vi inte borde vunit mot(LHC, HV71, och lule som alltid är bra hemma), brynäs borde vi kunat klara men gör man en plat match så gör man....dock om det blir torsk mot dif blir jag ricktigt butter(och övereväger att göra rästen av floket som redan klagar sälskap)
Sv: Ejendals Arena
Dino:
Du kritiserade ju alla våra backar men du har ju aldrig nåt vettigt och säga när du skriver i våran gb!!
Du kritiserade ju alla våra backar men du har ju aldrig nåt vettigt och säga när du skriver i våran gb!!
Sv: Ejendals Arena
Jag röstade på sära på Steen här ovan. Frågan är dock vilka bröderna är som ska göra det? ;-)
Sv: Ejendals Arena
mattias - 74: Nej men det har du i våran? Kanske beror på att backsidan ser ut som den gör hos er.....
Sv: Ejendals Arena
Dino:
Lotvonen Benysek Nemecek borta
3 bästa enligt mig!
Jag och många andra med mig anser att du bara skriver i leksands gb när du har kritik och komma med
Lotvonen Benysek Nemecek borta
3 bästa enligt mig!
Jag och många andra med mig anser att du bara skriver i leksands gb när du har kritik och komma med
Sv: Ejendals Arena
mattias - 74: Jaha, ja...! Gick ju inte riktigt så som jag hade tänkt mig i denna omgång. För Brynäs del är jag trots allt rätt nöjd med 1 pinne( se skotten!). Leksand gjorde ,vad jag kan förstå en rätt hyfsad insats ändå, men lik förbannat så blev det torsk. Gillar inte det, LHC är inte något lag jag älskar direkt. Jag är däremot övertygad om att Leksand spöar DIF på
Torsd.
Torsd.
Sv: Ejendals Arena
Diaz: Vad jag har av MYCKET SÄKER KÄLLA så är det 65 selander och 70 Rodrigues som forwards , och på backplats en riktig skräll ( valfrifft nr.) Micke Stigsson.
« Föregående · 586201 · Nästa »
Nu få grabbarna kämpa in 3-3