Leksand - SSK!!
861778 · Nästa » Till forumet
Sv: Leksand - SSK!!
Db_04:
Nej verkligen int emen men man kanske inte skall såga dom direkt med det känns inte liksom rätt.
vad gäller gnäll som nån skrev så tror jag att snyftbreven inte blir fler. Då var det enda gången jag skämdes att vara Leksandssupporter.
Nej verkligen int emen men man kanske inte skall såga dom direkt med det känns inte liksom rätt.
vad gäller gnäll som nån skrev så tror jag att snyftbreven inte blir fler. Då var det enda gången jag skämdes att vara Leksandssupporter.
Sv: Leksand - SSK!!
Tången: Nej det har Leksand säkert inte råd med....dom måste verkligen sätta sig ner och kolla hur man ska ta sig upp.... och är verkligen Tomas Kempe och Charmtrollet Jonsson rätt personer?
Sv: Leksand - SSK!!
mattias - 74: Nja, men lite så är det så. Ni har inte råd att ligga i Träskserien hur länge som helst eller hur? Dessutom så är ni ju inte ens i närheten av ett avancemang. Svårt att presentera er närhet till ES för sponsorer kanske? Vad vet jag, men rocka på ni!! Ni kan komma tillbaka men det är verkligen på slak lina ni balanserar på.
Sv: Leksand - SSK!!
danne79: Nej skärpning nu Danne, vi kan kanske få låna Molin till nästa säsong ;)
Sv: Leksand - SSK!!
Tången:
Haha ja du tror som du att nästa års säsong så är det lite av Leksands framtid som står på spel. Ingen avancemang nästa år så är det slut med leksands IF tror jag. Vi får väl hoppas på att MIK åker ur så vi får mötas i As igen då ;)
Haha ja du tror som du att nästa års säsong så är det lite av Leksands framtid som står på spel. Ingen avancemang nästa år så är det slut med leksands IF tror jag. Vi får väl hoppas på att MIK åker ur så vi får mötas i As igen då ;)
Sv: Leksand - SSK!!
Sorry lad´s. Men nu har ni två viktiga säsonger framför er. Först The silly one, sen en som är ännu jävligare;-)
Sv: Leksand - SSK!!
Gusten:
There´s one in every crowd...
Man borde kanske lägga ut en ABC-bok i supporteretik här i pdf-format, så vissa nötter kan plugga på lite.
There´s one in every crowd...
Man borde kanske lägga ut en ABC-bok i supporteretik här i pdf-format, så vissa nötter kan plugga på lite.
Sv: Leksand - SSK!!
Diaz:
Ja vi är oerhört ineffktiva. Det såg man ju i matchen hemma mot SSK hemma, även i andra matcher i KS.
Bara att hoppas resan nästa år går bättre!
Ja vi är oerhört ineffktiva. Det såg man ju i matchen hemma mot SSK hemma, även i andra matcher i KS.
Bara att hoppas resan nästa år går bättre!
Sv: Leksand - SSK!!
norrland: i andra perioden sköt leksand ´12 skott o gjorde 1 mål, SSK sköt 12 oxå men gjorde 3 mål, vilken effektivitet vi har, därför vi inte kommer till ES, tragiskt men sant!
Sv: Leksand - SSK!!
mattias - 74: kul att en leksand duo gjorde mål emot oss :)
15.29 1 - 0 EQ SSK 22. BEMSTRÖM, Stefan
(40. STEEN, Calle)
våra favorit lirare?
SSK sköt 23 skott i första perioden, imponerande, är vårat försvar i båset?
Vi sköt 6 skott, måttligt roande!
Kunde varit 10-0 vid det här laget..... känns bra inför andra....(NOT)
15.29 1 - 0 EQ SSK 22. BEMSTRÖM, Stefan
(40. STEEN, Calle)
våra favorit lirare?
SSK sköt 23 skott i första perioden, imponerande, är vårat försvar i båset?
Vi sköt 6 skott, måttligt roande!
Kunde varit 10-0 vid det här laget..... känns bra inför andra....(NOT)
Sv: Leksand - SSK!!
Db_04:
Huokko utvisad för att ha skjutit pucken över sargen från egen zon ovanför nätet vid Enroth i SSk Kassen.. Skapligt =)
Byter tråd =)
Huokko utvisad för att ha skjutit pucken över sargen från egen zon ovanför nätet vid Enroth i SSk Kassen.. Skapligt =)
Byter tråd =)
Sv: Leksand - SSK!!
Diaz:
Tror inte det, dom säger att dom har tränat mycket på PP och BP, men det har man inte sett mycket av under KS.
Tror inte det, dom säger att dom har tränat mycket på PP och BP, men det har man inte sett mycket av under KS.
Sv: Leksand - SSK!!
norrland: chans att grusa Slöddren elitserie dröm nu
56.25 2 min SSK 28. SOROKINS, Olegs HOLD
56.25 2 min SSK 28. SOROKINS, Olegs HOLD
Sv: Leksand - SSK!!
Db_04:
54.37 2 min Leksand 52. SAARELA, Pasi ROUGH
54.37 2 min SSK 16. LJUNGQVIST, Daniel ROUGH
Nu kommer det att ´hända något skit säkert...
54.37 2 min Leksand 52. SAARELA, Pasi ROUGH
54.37 2 min SSK 16. LJUNGQVIST, Daniel ROUGH
Nu kommer det att ´hända något skit säkert...
Sv: Leksand - SSK!!
mattias - 74: vill ni att ssk ska gå upp nä tror inte det gör ert jobb i kväll vin med 5-2
Tyvärr tror jag det ligger läskigt mycket sanning i det. Det blir svårare och svårare att gå upp för varje år man blir kvar i Allsvenskan eftersom elitserieklubbarnas plånböcker växer på ett helt annat sätt med andra TV-avtal, sponsorintäkter och dylikt. Så oddsen för avancemang för LIF är nästa säsong som högst lika goda som i år. Men troligen sämre. Och på sikt fortsätter det på det viset.