Leksand - Sveriges mest osympatiska förening?
Wayne Gresky:
Håller med dig, tycker de tär trist att Leksand gör på det här viset :/
Wayne Gresky:
" Vi har våran publik och sponsorer att tänka på säger Kjellberg " Jojo
Borde man inte flytta matchen då om man vill ha intäkter för matchen eller vad menar han egentligen?
Dessutom är det billligare för Sundsvall att lämna W.O än att resa till Leksand kanske :-)
eftersom kanske en del inte kan åka upp och se den bestämda matchen någon dag efter
Vem fan köper förköp till Leksand Sundsvall förresten? Vem är så angelägen att se den matchen just den dagen och inte kan ändra? Det är ju inte super bowl finalen det ska flyttas på.
De blir säkert jättemycket gladare om de åker upp, och finner att matchen är inställd pga wo, än att de någon dag i förväg fått reda på att den är flyttad.
Om matchen flyttas får de ju åtminstone reda på det lite mer i förväg än om Sundsvall beslutar sig för 13:00 på matchdagen att det är omöjligt att spela match, oavsett vilka regler som finns.
"varför kunde inte dem har sagt detta typ några dagar tidigar än igår, för alla kan väl knappast bli sjuk på en och samma gång"
I vilken värld lever du?
Vet du vad en influensa är??????
men jag tycker man kunde ha kommigt på detta tidigare än igår att det var folk brist
Nej, du har uppenbarligen noll koll på vad influensa är.
Metal Guru:
Almtuna vägrade ju också flytta sin match mot Sundsvall.
mattias - 74:
japp det stämmer, men sidan dess har ytterligare spelare i Sundsvall insjuknat vilket gör att man nu saknar 9st spelare.
Kuliga är att Leksand klarade inte av att spela en träningsmatch i somras pga skadeproblem när 5? spelare saknades och inga juniorer fanns att plocka upp.
Nu är det seriespel, konkurrenten har influensa i laget och 9spelare saknas, flera i juniorlaget ligger sjuka också vad gör Leksand då? Tänker på fansen som köpt biljetterna, tänkte man så inför träningsmatchen också? Fansen som köpt biljetter till den matchen? Tveksamt va :)
Dock så är det väl tveksamt att man vill låna ut spelare till ett flunsahärjat lag, tyvärr...för det vore ett skoj scenario :P
Noterar att Leksand FAKTISKT kan sakna upp till 9 spelare i morgondagens match, pja..det är väl ungefär så många som Sundsvall kan ställa upp med, än så länge...det är ett dygn kvar till nedsläpp.
Annars gör en snabbutredning i ES och låt alla ev vaccinerade toppspelare tillfälligt förstärka Sundsvall men va fasiken spelar det någon roll de har ändå glömt att köpa returbiljetten.
Och om dom skulle flytta matchen gäller ju förhelvete biljetterna ändå, har ni aldrig varit på konsert?
Gnäll, gnäll, gnäll, säger bara, kärringar.
Hopppas du får valuta för slanten.
mja förmodligen samma sak att köra på som vanligt och inte ställa in matcher
Jag får aldrig valuta för pengarna så länge vi har den tränare vi har.
Krama varandra där ute:0)
Nu är Jean-Pierre Barda igång ikväll igen. Är det inte dags att stänga av den där idioten en längre tid snart?
87bth01:
Skulle tro att dom får lika många matcher. Har för mig att Vopat gjorde nånting liknande när dom mötte Huddinge för ett antal år sedan. Dock är det hjärnsläpp så det visslar om det.
87bth01:
Frågan är vem som får flest matcher. Är det carlsson för att han slänger handskarna först eller är det Kanadicken för att han fortsätter slå efter att AIK:aren gått ner på knä?
mattias - 74:
Jo det är väl Carlsson som initierar fighten men Barda är ju inte direkt sen att haka på. Jag skulle tro att det blir lika många, alternativt att det blir någon match till för Stor-Pär p.g.a. att han är en repeat offender.
Leksand och lagläkaren Ronny Borelius går skilda vägar
" Jag har gjort mitt bästa för att hjälpa klubben i mitt hjärta men vill inte utsätta klubben för mer negativa skriverier säger Borelius och önskar laget lycka till.
Källa LIF NEWS!