LOTVONEN!!!
625172 · Nästa » Till forumet
LOTVONEN!!!
Mannen förtjänar en egen tråd...
Vad säger man ??
Världsklassback...
Behövs bara en forward av hans kaliber nu så vi kanske slipper kvalseriespöket i alla fall.... :-)
Vad säger man ??
Världsklassback...
Behövs bara en forward av hans kaliber nu så vi kanske slipper kvalseriespöket i alla fall.... :-)
Världsklass..... nja jag vet inte riktigt.
Med svenska mått mätt (ja jag vet att killen är finländare) så kanske han kan betraktas som en klass-spelare.