Mästarcupen 2003
282655 · Nästa » Till forumet
Sv: Mästarcupen 2003
LUNDSTRÖM 6: okej för ja vill inte gö om tabben att köpa biljett för varje match igen :)
Sv: Mästarcupen 2003
Zcootah: Dom blir inte klara fören i slutet av Maj, så priset är inte klart än man det kommer att sättas ut på
Brooklyn Tigers hemmsida när det är klart.
Brooklyn Tigers hemmsida när det är klart.
Länkar:
http://brooklyntigers.com/
http://brooklyntigers.com/
Sv: Mästarcupen 2003
Har ni bokat boendet till Mästarcupen?
Här har ni lite nr.
Boende i Norrtälje fixar ni på 0176-18310 Carina Norlin.
Biljetterna fixar ni hos Swedevent: Vesa Remsu 0708-839117 eller 08-7223200
Här har ni lite nr.
Boende i Norrtälje fixar ni på 0176-18310 Carina Norlin.
Biljetterna fixar ni hos Swedevent: Vesa Remsu 0708-839117 eller 08-7223200
Sv: Mästarcupen 2003
Dalastark: Hej Emil. Boende i Norrtälje fixar du på 0176-18310 Carina Norlin.
Biljetterna fixar du hos Swedevent: Vesa Remsu 0708-839117 eller 08-7223200. Det blir klart med priset på biljetterna i slutet av Maj .
Fan vad Brynäs ligger i på värvarfronten.
Biljetterna fixar du hos Swedevent: Vesa Remsu 0708-839117 eller 08-7223200. Det blir klart med priset på biljetterna i slutet av Maj .
Fan vad Brynäs ligger i på värvarfronten.
Sv: Mästarcupen 2003
Dalastark: Det påstås att Färjestad Vann ,
enligt Selanders goa DAM. Kommer du ihåg XXX
enligt Selanders goa DAM. Kommer du ihåg XXX
Sv: Mästarcupen 2003
Dalastark: Ta kontakt med Tord, för han har bokat logi redan på "Camp Gävle/Dala"
Sv: Mästarcupen 2003
ja nog kommer vi vara på mästarcupen
dock är det svårt att få info från någon ansvarig för arrangemanget så vi vet inte när det är eller vilka förusättningar som gäller...
dock är jag övertygad om att superstars.nu (där jag ingår i redaktionen) snart kommer ha utförlig info om vad som gäller för Mästarcupen 2003!
Ps. kommer någon ihåg vem som vann den förra? Lifgardet vann i alla fall banketten... DS!
dock är det svårt att få info från någon ansvarig för arrangemanget så vi vet inte när det är eller vilka förusättningar som gäller...
dock är jag övertygad om att superstars.nu (där jag ingår i redaktionen) snart kommer ha utförlig info om vad som gäller för Mästarcupen 2003!
Ps. kommer någon ihåg vem som vann den förra? Lifgardet vann i alla fall banketten... DS!
Sv: Mästarcupen 2003
LUNDSTRÖM 6: ja du får mejla nån ansvarig i Lifgardet o kolla om dom ska dit...
Länkar:
http://www.lifgardet.nu
http://www.lifgardet.nu
Sv: Mästarcupen 2003
LUNDSTRÖM 6: Så ni måste sätta fart på stars så inte färjestadarna tar eran plats
Sv: Mästarcupen 2003
t0rre: Vi från BT bodde i en barak vid hallen och den innehåller 3 stora rum med 22 sängar i var. Vi från BT bodde i en sedan hadde vi Leksand och MODO i dom andra.
Ska Brynäs vina i år också på läktan Och i baren??