Mattias Ek!!
607608 · Nästa » Till forumet
Sv: Mattias Ek!!
mattias - 74: Jag är fortfarande glad över att vi får vara med att leka överhuvudtaget. ;-)
Sv: Mattias Ek!!
Stigsson:
Ja du jag mår dåligt.... Hur hade du mått om mora varit i samma sits som Leksand :-)
Ja du jag mår dåligt.... Hur hade du mått om mora varit i samma sits som Leksand :-)
Sv: Mattias Ek!!
mattias - 74: Du låter uppgiven, mår du riktigt bra? En god kamrat måste ställa sådana frågor när han märker att hans vänner är ur balans.
Ja it aint over til the fat lady sings :-)