Leksands IF

26757 inlägg · 1367 ämnen

Tar vi oss tillbaks en gång till???

« · 699729 Till forumet

Tar vi oss tillbaks en gång till???
Enligt Leksands Ordförande Nils - Erik Johansson så har klubben kapital för 2 år i Allsvenskan med full elitsatsning.

Har Leksand verkligen det??
Kommentera

Sv: Tar vi oss tillbaks en gång till???
mattias - 74: Nä
Kommentera

SIVASN:

jag förväntade mig ett svar från någon som vet och jag tror inte du vet det..

varför skulle du veta vad Leksand har för Kaptial som håller på MORA ??
Kommentera

mattias - 74: Har ni fans tröttnat så har nog många sponsorer tröttnat som inte är uppbundna till flera år . Jag menar dom kan ju inte gå ut med att det ser tungt ut då tappar dom ju sista hoppet hos sponsorer eller...?
Kommentera

SIVASN:

Sponsor frågan tror jag som du kommer bli ett problem om inte Lundström lyckas med nåt miljard koncept :)
Kommentera

mattias - 74: Nä de rasade med Doverskog (stavning) . Fan masken hade över 4ggr mer en Don Simons i lön fan hade man varit Leksing hadde jag jagat masken å skåningen från orten för flera år sen De behövs hjärta i en klubbs styrning men istället tackar jag dom ifall vi får nån sponsor därifrån sen kanske vi ses om ett par år när ni tar små steg i taget å är ödmjuka då står vi på samma plattform kanske
Kommentera

Jag lider med vissa LIF:s supportrar som jag hyser känslor till.
Kommentera

51 Roger:

Tack det var snällt. :)
Kommentera

51 Roger: Jag tar åt mig av det där "svärfar"... tackar ödmjukast, men förbannar samtidigt den brünäsare som åsamkat oss detta lidande!
Kommentera

mattias - 74: klart dom har men förhoppningsvis behöver dom inte spela där så länge
Kommentera

« · 699729