Hans Lodin!!
« Föregående · 86492 Till forumet
Sv: Hans Lodin!!
näru lillen, där tror jag du har fel.
Lodde har alltid varit stabil och kommer nog vara så framöver, en liten lagpappa.
Jag tror och hopps att han kommer överraska de flesta i år
Lodde har alltid varit stabil och kommer nog vara så framöver, en liten lagpappa.
Jag tror och hopps att han kommer överraska de flesta i år
Länkar:
http://www.lifgardet.nu
http://www.lifgardet.nu
« Föregående · 86492
Nej tacka vet jag Torbjörn Johansson, det var en back som hette duga det...
Hans Lodin är kass!