Joonas Jääskeläinen - vilken man!
312508 · Nästa » Till forumet
Sv: Joonas Jääskeläinen - vilken man!
Tyvärr för er fick ni rättvisst pisk för andra gången i år.
Himlen är lila och gul även i Leksand
Himlen är lila och gul även i Leksand
Sv: Joonas Jääskeläinen - vilken man!
TBSE: 5-4 till Färjestad blev det tillslut. :(
Joonas Jääskeläinen är het, inblandad i samtliga Leksand mål.
Vi får ta nya friska tag nu mot DIF!
Joonas Jääskeläinen är het, inblandad i samtliga Leksand mål.
Vi får ta nya friska tag nu mot DIF!
Joonas Jääskeläinen - vilken man!
Ojojoojoooj.. nu står det bara 4-3 till FBK.
Joonas Jääskeläinen har vart inblandad i alla dessa LIF mål.... - vilken karl asså.
FORZA LEKSAND!!!
Joonas Jääskeläinen har vart inblandad i alla dessa LIF mål.... - vilken karl asså.
FORZA LEKSAND!!!
Ja kanske det men nu har Leksand visat att de kan spela jämt med FBK i Karlstad och den 12/2 -04 är det 3:e mötet i Karlstad och då blir det 3:e gången gillt för Leksand :)
Att ni är Sveriges bästa lag just nu är inte mycket att snacka om men förr eller senare så kommer eran första förlust hemma