Joonas Jääskeläinen - vilken man!
« Föregående · 311556 Till forumet
Sv: Joonas Jääskeläinen - vilken man!
TBSE: 5-4 till Färjestad blev det tillslut. :(
Joonas Jääskeläinen är het, inblandad i samtliga Leksand mål.
Vi får ta nya friska tag nu mot DIF!
Joonas Jääskeläinen är het, inblandad i samtliga Leksand mål.
Vi får ta nya friska tag nu mot DIF!
Sv: Joonas Jääskeläinen - vilken man!
Tyvärr för er fick ni rättvisst pisk för andra gången i år.
Himlen är lila och gul även i Leksand
Himlen är lila och gul även i Leksand
Sv: Joonas Jääskeläinen - vilken man!
Svanru:
Ja kanske det men nu har Leksand visat att de kan spela jämt med FBK i Karlstad och den 12/2 -04 är det 3:e mötet i Karlstad och då blir det 3:e gången gillt för Leksand :)
Att ni är Sveriges bästa lag just nu är inte mycket att snacka om men förr eller senare så kommer eran första förlust hemma
Ja kanske det men nu har Leksand visat att de kan spela jämt med FBK i Karlstad och den 12/2 -04 är det 3:e mötet i Karlstad och då blir det 3:e gången gillt för Leksand :)
Att ni är Sveriges bästa lag just nu är inte mycket att snacka om men förr eller senare så kommer eran första förlust hemma
« Föregående · 311556
Joonas Jääskeläinen har vart inblandad i alla dessa LIF mål.... - vilken karl asså.
FORZA LEKSAND!!!