*ler grovt*
« Föregående · 119859 Till forumet
Sv: *ler grovt*
Blixten: Håller med om att det var en stor jävla tabbe men alla målvakter kan ju göra misstag!
forza brynäs
forza brynäs
Sv: *ler grovt*
Blixten: Det va nog mycke nerver inblandade där.. Gauthier är säkert en jävligt bra målvakt, och han kommer säkert lyfta sig med ton till nästa match.. Det skulle vara typiskt transatlantiskt.. Bevis på det är ju Tim Thomas som för nåt år sen gjorde en extremt dålig match, dominerade sen serien i ett tiotal omgångar för att sen tabba sönder en match rejält.. Det är lite nordamerikanskt, slarvigt men med ett grymt psyke!!
Sv: *ler grovt*
Andreas:Fan vi Förlora i går men vi tar frölunda på Torsdag!!!!LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF LIF
« Föregående · 119859
med den målvakten, då skulle även färjestad förlora...
P.s Mif Redhawks är en joker denna säsong D.s
P.ss Leksand är det inte! D.ss