« Föregående · 636967 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs-Leksand
Jag trodde Brynäs kommer från Gävle. Aftonbladet tror att Brynäs kommer från Leksand (länk).
Sv: Brynäs-Leksand
Steff:
Tack nu jävla kommer vi sakta men säkert. När serien är slut ligger vi 10:a :-)
Tack nu jävla kommer vi sakta men säkert. När serien är slut ligger vi 10:a :-)
Sv: Brynäs-Leksand
skellefteå_elit:
3 matcher i rad har vi tappat en 2-1 ledning med mindre än 10 minuter kvar.
3 matcher i rad har vi tappat en 2-1 ledning med mindre än 10 minuter kvar.
Sv: Brynäs-Leksand
Häärliigt, 2-1 och vad händer, jo LIF klättrar förbi SSK och lämnar jumbon, so far of course.
Sv: Brynäs-Leksand
skellefteå_elit:
Värst vad Österby gör mål helt plötsligt, 2 på 2 matcher. Han kanske är den målskytt vi letar efter? :-)
Värst vad Österby gör mål helt plötsligt, 2 på 2 matcher. Han kanske är den målskytt vi letar efter? :-)
Sv: Brynäs-Leksand
Venne:
Står då ingenting på eurohockey.net och dom brukar vara snabba med övegångar...
Står då ingenting på eurohockey.net och dom brukar vara snabba med övegångar...
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Här är resultaten av den senaste omröstningen :
På vilken plats hamnar Leksand i tabellen efter 50 omg? ( Röstning fram till omgång 30 ) Röster
8 5 (4%)
9 2 (1.6%)
10 23 (18.3%)
11 13 (10.3%)
12 81 (64.3%)
Bättre än ovanstående 2 (1.6%)
På vilken plats hamnar Leksand i tabellen efter 50 omg? ( Röstning fram till omgång 30 ) Röster
8 5 (4%)
9 2 (1.6%)
10 23 (18.3%)
11 13 (10.3%)
12 81 (64.3%)
Bättre än ovanstående 2 (1.6%)
Sv: Brynäs-Leksand
mattias - 74: Det kan du ge dej på! fast det värsta är att Lotvonen kanske inte kan vara med imorn =(
Brynäs-Leksand
Dommare!
HD Stefan Danielsson, Ingarö
LM Daniel Winge, Björklinge
LM Peter Sabelström, Solna
HD Stefan Danielsson, Ingarö
LM Daniel Winge, Björklinge
LM Peter Sabelström, Solna
« Föregående · 636967 · Nästa »