Sv: Silly Season 08/09
mattias - 74: Jag läste något väldigt positivt om honom någonstans och det var inte alls så illa som ni vill få det att framstå.
Någon nära kompis hade yttrat sig om honom, kommer med en länk om jag hittar det igen.