Inlägg: 1097104
Svarskommentarer
Sv: Mariestad - Leksand
Tikinmyheart:
Japp :)
Han var ändå tveklöst den bästa leksingen då, nästan felfri i sitt spel, till skillnad från nu.
Japp :)
Han var ändå tveklöst den bästa leksingen då, nästan felfri i sitt spel, till skillnad från nu.
Och hur det gick vet vi ju alla :)