Inlägg: 1144789
Svarskommentarer
Sv: Nu ska det bli seger AIK-Leksand
mattias - 74:
"Dock vet jag att det kommer bli tufft om den 2:a platsen! SSK tar nog den 1:a !"
Just därför är jag lite crazy och spelar på vinst för Växjö ikväll.
Sv: Nu ska det bli seger AIK-Leksand
mattias - 74:
Just därför är jag lite crazy och spelar på Växjö.
Just därför är jag lite crazy och spelar på Växjö.
Jag tror alltid på Leksand. Dock vet jag att det kommer bli tufft om den 2:a platsen! SSK tar nog den 1:a !