Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1144886
Svarskommentarer
Sv: Nu ska det bli seger AIK-Leksand
Barbapappa: "Leksand bestulet på ett mål, pucken var inne men ingen såg det. inte domaren i alla fall."
Jag vet inte om jag har något fel på ögonen men jag tycker att den tar i stolpen.
Jag vet inte om jag har något fel på ögonen men jag tycker att den tar i stolpen.
Sv: Nu ska det bli seger AIK-Leksand
Barbapappa: Förstår att du är nöjd =)
aa de är ett skämt ! men varför ser inte linjedommaren som står snett nedanför att det inte är mål ? trodde man hjälptes åt som kommentatorn sa!
aa de är ett skämt ! men varför ser inte linjedommaren som står snett nedanför att det inte är mål ? trodde man hjälptes åt som kommentatorn sa!
Låter som Kevin Doell blivit skadat.
Leksand bestulet på ett mål, pucken var inne men ingen såg det. inte domaren i alla fall.
Jag har sagt det förr och säger det igen, inför målkameror i allsvenskan.
även om jag riktigt gillar läget just nu ;)