Metal Guru: Tror att kommentatorerna gått på synvillan att det är "luft" mellan mållinjen och nivån där pucken träffar stolpen.
Inlägg: 1144916
Svarskommentarer
Sv: Nu ska det bli seger AIK-Leksand
Gusten:
Jag skulle jävligt gärna velat se det där 'målet' från en annan vinkel - helst uppifrån.
Jag skulle jävligt gärna velat se det där 'målet' från en annan vinkel - helst uppifrån.
Sv: Nu ska det bli seger AIK-Leksand
Gusten: Nu kanske jag har fel på ögona också :-)
Har kollat fram och tillbaka nu på DVD-boxen och det ser ut som stolpen. Problemet är att man inte ser mittstolpen.
Har kollat fram och tillbaka nu på DVD-boxen och det ser ut som stolpen. Problemet är att man inte ser mittstolpen.