Inlägg: 1261982
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2010 / 2011
mattias - 74: Svårt att säga vad de håller för klass men som sagt alla 3 har spelat i elitserien...Erkgärds är den enda av de 3 ja tycker på förhand är en dålig värvning. Sägs att han har lite taskig attityd desssutom...
Db_04:
Alla 3 har ju faktikst spelat i ES så dom kan ju inte vara så dåliga. Vad ger du dom för omdöme som spelare på en skala 1 - 10?