Inlägg: 1263959
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2010 / 2011
lassen klar för DIF...
Förstod att han skulle lämna med tanke på vilken slutdel av säsongen han gjorde.
Sv: Silly Season 2010 / 2011
mattias - 74:
Boork är nog inte rätt man för Leksand Mattias,med tanke på de senaste åren så skulle jag tro att Mourinho/Mcgyver kanske är det sista hoppet för att nå Eliten igen....;)
Boork är nog inte rätt man för Leksand Mattias,med tanke på de senaste åren så skulle jag tro att Mourinho/Mcgyver kanske är det sista hoppet för att nå Eliten igen....;)
spud:
Såpa eller soppa.. Hoppas ändå på Boork..