Hoppas hoppas
Inlägg: 1329904
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2010 / 2011
mattias - 74:
Lite tjurigt på PK efter matchen mot AIS,ca 4 min in i klippet.
Vilka barnungar;)
www.youtube.com/watch?v=FP0Jpco7lRs&feature=player_embedded
Lite tjurigt på PK efter matchen mot AIS,ca 4 min in i klippet.
Vilka barnungar;)
www.youtube.com/watch?v=FP0Jpco7lRs&feature=player_embedded