mattias - 74: Grattis! Gnagets "regler" för besök i "storstan" in their face, hehe!
Inlägg: 1604777
Svarskommentarer
Sv: AIK - Leksand
zigge:
All form av psykning är tändvätska för de flesta lag.. AIK spelar KS som jag tippade innan säsongen ;)