+ 1
Inlägg: 1606564
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2013 / 2014
mattias - 74: Om ni håller han från barer o boa, så kan han va RIKTIGT bra! Hos oss hade han väl sin bästa säsong i Sverige, hittills, men i sAIK-gruvan blev det väl lite för mycket drycker, utan sport-karaktär...
+ 1
zigge:
Hannu Pikkarainen klar för Leksand. Trevligt ;)