Leksands IF

HockeyAllsvenskan · 27557 inlägg · 1370 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1931967

Sv: Welcome to Hell.
mattias - 74:
Hoppas det går bra för Melin, alltid framstått som väldigt sympatiskt person.

Svarskommentarer

Sv: Welcome to Hell.
Tarasov: Men i vanlig ordning en typisk Leksandsvärvning. Gammal trött gubbe som har sin bästa dagar bakom sig.
Ok att han kom in nu akut, men att köra nästa säsong är big mistake.
Samma gamla Leksand.