Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1931967
Svarskommentarer
Sv: Welcome to Hell.
Tarasov: Men i vanlig ordning en typisk Leksandsvärvning. Gammal trött gubbe som har sin bästa dagar bakom sig.
Ok att han kom in nu akut, men att köra nästa säsong är big mistake.
Samma gamla Leksand.
Ok att han kom in nu akut, men att köra nästa säsong är big mistake.
Samma gamla Leksand.
+ 1
Hoppas det går bra för Melin, alltid framstått som väldigt sympatiskt person.