+ 2
Inlägg: 3009024
Svarskommentarer
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen: Sitter och känner en stor tomhet å Leksands vägnar. Man känner igen känslan av att åka ut när man som jag håller på Timrå IK, det är otroligt tungt. Men ni kommer igen, tror ni är tillbaka snart.
+ 2
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Sörjer med er ikväll!
Hoppas ni klarar att resa er.
Man förstår att det blir ett jävla stålbad framöver för er!
Hoppas ni klarar att resa er.
Man förstår att det blir ett jävla stålbad framöver för er!
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen: Först och främst, jag beklagar att ni åkte ut. Jag hoppades att ni skulle vinna mot HV. Däremot håller jag inte med dig om att Tjomme inte har en del skuld till fiaskot. Leksand bäddade ju för sitt eget återtåg när de lät ex Djurgårdaren "Tjomme" låna ut Leksands förstemålvakt till Djurgården i finalen om AIK. Utan det skiftet hade sannolikheten för en AIK vinst varit större och då hade det varit AIK och inte HV som Leksand mött i det negativa kvalet och då hade Leksand kvalat sig kvar.
+ 2
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen: MoDo, Löven, AIK, Kalmar, BIK, fyra av de fem har ni att tampas med nästa säsong.
+ 1
Tack för alla fina ord och det stöd vi fått av övriga HS-användare, hoppas vi kan spela hockey mot era lag i framtiden, hur långt det må ta.