Sv: Inför nedsläpp: Bofors - Leksand
mattias - 74: Ingen aning faktiskt. Men att Malmoe och Skellefteå har styrkan att klara etablisemanget råder ingen tvekan om. Dessutom Leksand. Fjärde laget då (om vi räknar bort SSK)?
Rööögle kanske? Där verkar det finnas krafter.