Sv: Silly Season 2006 - 2007
Db_04:

Ja den enda jag visste skulle floppa var väl Wallenberg, Jimmie hade jag en liten aning om skulle lyckas, men men. Hoppas det lyckas bättre säsongen som kommer! Hucko var ju urkass