Sv: Silly Season 2006 - 2007
känns fan inte bra när man tittar på försvaret.... backsidan i är om möjligt sämre än i fjol...

dom 2 kvarvarande platserna måste fyllas av 2 bra backar om vi ska ha nån chans....