Sv: Silly Season 2006 - 2007
Diaz:

Det enda som är bra med de flesta kanadensare är väl deras vinnarskallar, men kelly vet jag ju ingenting om bara det inte är en ny Skallde så! Inga fler överbetalda medelmåttor nu tack!