Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: Ja färjestad är väll inte något populärt lag bland andra fans. Men själv har jag väll inte direkt något hat lag. Jag blir lika sur om modo förlorar mot färjestad som timrå tex :).