Sv: Kvalserien - here we come
nyz:

Ja det blir onelkligen spännande. Utav lagen du räknar opp så är väl Skellfteå ett lag jag gärna ser i Kvalserien, Mora känns inte som nån önskemotståndare i KS och definitvt inte LHC eller Frölunda!