Sv: Kvalserien - here we come
mattias - 74:
Inte för att jag vill vara taskig, men de flesta strecklagen har räjserform just nu. Men LHC har tagit en trepoängare på de sista TOLV omgångarna.

Jag undrar om den takten kommer räcka..?