Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Ni har nog tyvärr inga spelare(Wallenberg) som platsar i Mik, möjligtvis Bergenström och Bartek men de spelare som ska värvas nu måste vara klasspelare.