Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz:

Saarela blir nog inte kvar efter vad jag hört men han är ju en klasspelare så man kan ju hoppas på ett sätt. Men då skall han göra bättre ifrån sig än sista 10 matcherna i As samt Kvalserien!