Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
87bth01: Jag tar inte åt mig..
Jag tror säkert att Eddie blir en tillgång för Leksand, om han sedan går på krogen och tar sig några glas ibland det bryr inte mig i alla fall.