Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz:

Det är klart att ni gärna får pissa på Oskarshamn och Nybro, att gissa på att ni tar er till Kvalserien är väl ingen högoddsare. Väl där blir det ju dock tuffare.