87bth01: "De försöker spela i en aggressiv bock"? Nu är jag inte så insatt i hockeytermer, men alltså... bocken har de ju i gävle
Södertälje SK - Leksands IF
« Föregående · 632524 Till forumet
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
mattias - 74: tro mig, jag har hört det =) Jag sitter med lurar på och lyssnar på SR för att slippa se eländet som går på tv. Vår match är roligare än deras tror jag
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
har nån av er noterat att komentatorn på webbradion har lite problem med namn(tex sa han att litmanen spela i ssk i slutet av andra perioden)
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
Falahk: Det är väl inte bara namn som han har svårt med , verkar ha det tungt med det mesta .
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
Projta: Fan vad surt att missa första bortatrean , hoppas vi kan fixa två iallafall.
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
Projta: Hedlund var visst sist på pucken , två poäng är ju bättre än en .
Men det känns onödigt att tappa i tredje .
Men det känns onödigt att tappa i tredje .
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
Ann: Tack för det Ann , men vi behöver vinst efter full tid .
Blev du så impad i Leksand i Lördags så du har blivit en "liten" smygleksing ??
Blev du så impad i Leksand i Lördags så du har blivit en "liten" smygleksing ??
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
Alisandali: Skratt....kanske det....näe men vissa lag unnar man mer än andra...förutom sitt eget då naturligtvis...Men visst det var himla trevligt där nere hos er....det sticker jag inte under stol med:))
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
Ann: Du är välkommen flera gånger , både med och utan ditt röd/vita lag .
Sv: Södertälje SK - Leksands IF
Alisandali:
Här åker man iväg för att spela korpamatch i tro att leksand skall ta sin första borta 3.a för säsongen men ack vad jag bedrog mig, Detta håller inte i längden om de skall vara med och slåss om att slippa spela Ks i år också man skall inte tappa 0 - 2 inför sista. Fan vad vi behövde den där 3:an.....
men men ... 3 poäng mot Linköping på tor ??
Här åker man iväg för att spela korpamatch i tro att leksand skall ta sin första borta 3.a för säsongen men ack vad jag bedrog mig, Detta håller inte i längden om de skall vara med och slåss om att slippa spela Ks i år också man skall inte tappa 0 - 2 inför sista. Fan vad vi behövde den där 3:an.....
men men ... 3 poäng mot Linköping på tor ??
« Föregående · 632524