Spol Jansson sågar LEKSAND :)
« Föregående · 592026 Till forumet
Sv: Spol Jansson sågar LEKSAND :)
Det finns ett lag ifrån Dalarna,som gärna vill spela hockey i de fina salarna.Men de valde fel dörr,och allt blir nu som förr,så de borde byta namn till kvalarna
Sv: Spol Jansson sågar LEKSAND :)
51 Roger: förstår att ni Brynäsare har jäkligt skoj för tillfället....tror dock inte ni kommer va fullt så glad i vår
Sv: Spol Jansson sågar LEKSAND :)
Db_04: Må så vara men vi vänder dock inte kappan efter vind som vissa andra gör!
Sv: Spol Jansson sågar LEKSAND :)
65selander:
Hur menar du nu?? Är inte du expert på det området vad jag har hört!!!
Hur menar du nu?? Är inte du expert på det området vad jag har hört!!!
Sv: Spol Jansson sågar LEKSAND :)
mattias - 74: Påvisa att jag har vänt kappan eftervind någongång så skall jag bjuda på en öl.
Är det inte ni som säger att ni är Hela Sveriges lag och störttar dom i vått och torrt?
Är det inte ni som säger att ni är Hela Sveriges lag och störttar dom i vått och torrt?
« Föregående · 592026
expressen.se/index.jsp?d=751&a=451135