Casparsson
« Föregående · 142272 Till forumet
Sv: Casparsson
Hen-rink:
japp Hen-rink han spelae mot VF idag.
Han kom in i andra perioden och spelade mycket bra enligt Gunnar Johansson (tränare i MIF).
"Han kommer att bli en förstärkning för oss.. det syntes direkt"
japp Hen-rink han spelae mot VF idag.
Han kom in i andra perioden och spelade mycket bra enligt Gunnar Johansson (tränare i MIF).
"Han kommer att bli en förstärkning för oss.. det syntes direkt"
Sv: Casparsson
Hen-rink:
Varför skulle vi skriva i detta forum när vi har ett bättre på www.linkopinghc.com ?
Mycket mer aktivit där än vad det är här.
Varför skulle vi skriva i detta forum när vi har ett bättre på www.linkopinghc.com ?
Mycket mer aktivit där än vad det är här.
Länkar:
http://www.linkopinghc.com
http://www.linkopinghc.com
Sv: Casparsson
Richter LHC: Sant, mycket mer aktivt, men man blir lätt trött på meningslösa konversationer med insnöade småglin som har tveksamma åsikter. Om jag uttryckte mig klart nog...
« Föregående · 142272
Lirade han nåt mot VF idag?
Som sagt, jag får väl logga in och svara själv imorgon... suck.