Cluben - Danmark(Malmö)
« Föregående · 839658 Till forumet
Sv: Cluben - Danmark(Malmö)
Vicke_LKPG:
Härligt då ska vi se till att det blir drag i hallen!! jag tror att Liket nätar oxå,så vi säger 5-0 hursomhelst 3 poäng blir det!!
Härligt då ska vi se till att det blir drag i hallen!! jag tror att Liket nätar oxå,så vi säger 5-0 hursomhelst 3 poäng blir det!!
Sv: Cluben - Danmark(Malmö)
Ser åtminstone ut som att våra två sista (?) hemmamatcher för säsongen kommer att bli välbesökta. Ca 900 ståplats kvar i går eftermiddag, fascinerande mycket folk mot Malmö. Till sista matchen mot Djurgården är det slutsålt och gästerna invaderar med den största och röststarkaste bortaklacken i CC:s historia.
Matchen i dag då? Med rätt inställning - tre poäng.
Matchen i dag då? Med rätt inställning - tre poäng.
Sv: Cluben - Danmark(Malmö)
bobbe: precis, med rätt inställning 3 poäng. och jag är gansk övertygad om att inställningen finns där - så jag drar det ytterligare ett snäpp. Det blir utklassning.
8-1
8-1
Sv: Cluben - Danmark(Malmö)
distanserad: Nja, riktigt så bra blev det ju inte... men islossningen kom och Stana fick sin andra raka nolla. Dessutom slog Tony Mårtensson nytt klubbrekord i antal poäng när han gick förbi Huselius från 2004/2005.
Sv: Cluben - Danmark(Malmö)
Tippade rätt också för en gångs skull, trodde absolut att jag inte skulle få rätt!
Gött med vinst, och fint att Stana fick hålla nollan!
Gött med vinst, och fint att Stana fick hålla nollan!
« Föregående · 839658
Efter matchen mot Timrå i Torsdags så var det hela 2500 biljetter kvar, nu = cirkus 1000 ståplatser kvar...
Det går undan!
Matchen tror jag LHC tar hem med 4-0, Stana är taggad till MAX!
LHCs målskyttar:
1-0 Uffe O'boy
2-0 Pajen Persson
3-0 Junland
4-0 Pajen Persson