Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

En fråga


En fråga
Efter kvällens match har jag bara en fråga. Varför funkar Skröder i HV och inte i LHC?

Skröder var väl sådär imponerande i LHC, sen lånas han ut till HV och börjar spela bra, sen kommer han tillbaka och märks knappt, och sedan nu iHV igen så bilerar han.

Nå'n som kan förklara? Blev han för hårt tyglad i LHC av B&W?

(Nu bryter väl helvetet löst...)

Sv: En fråga
Du minns väl Skröders försäsong hos oss. Han gjorde mål i stort sett varje match och här har vi vår målkung...tänkte iaf jag. Men men det blev inget. Enligt honom själv fick han ju inte den speltid och det förtroende som han önskade iom att LHC lät en kedja vila varje match...oberoende vilka som ingick i den kedjan. Jag kan dock inte tänka mig att han ska få mer speltid i HV än han fick hos oss. Det han presterade de matcher i våras hos HV kan man väl "skylla på" ;) att han ville visa upp sig och gav järnet för att visa att han ville spela i elitserien. Om han nu håller en hel elitsäsong återstår väl att se.
Träningsmatcher med lite mer ytor passar väl honom annars ganska bra. Sedan är han ju faktiskt inte helt kass heller. ;)

« · 5566
Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG