Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
LHC-girl:nä inte direkt.
Men å andra sidan - vi spelar en avgörande mot HV om seriesegern. HV som inte heller har någon raketform direkt... Vinner vi får vi Luleå eller Timrå i kvarten. Känns bra. Vinner vi inte får vi Frölunda eller Brynäs (om inte djurgården vinner). D.v.s. troligen Brynäs. Ingen av dem potentiella motståndarna skrämmer sååå mycket, eller?
Däremot förlorar vi och djurgården vinner, väntar troligen Frölunda, FBK eller Skelefteå. Då vet i fan om vi inte ska FBK trots allt. Även om jag tror vi tar Skellefteå med motiveringen att vi ska ha revansch från fjolåret. Ingen av dem tre känns som en skrattmatch direkt med dagens form... kan ta slut snabbt i år igen om vi har otur.
LHC-girl:Tycker det är lite läskigt hur mycket nyckelspelare betyder för laget när någon är borta. Läs Mange och Musse. Speciellt Musse. Saknas enormt. Powerplay utan Mange är rätt så jävla ovasst också.
Bara hoppas att alla finns på plats när det ska börja avgöras.
Redigerad kommentar
zigge: Måste vara jobbigt att alla världens domare alltid är emot Modo?
gnääääääääääll
...så länge klubben vill ha mig kan jag inte tänka mig att spela för något annat elitserielag, säger Tony Mårtensson.
KHL-kontraktet betyder också att han för all framtid säger nej till en ny chans i NHL.
- Vi är överens om det och jag skulle aldrig bryta det ordet.
"
Vi lägger det på minnet... :)
Brynäs IF | |
11% | |
Djurgårdens IF | |
2% | |
Frölunda HC | |
7% | |
Färjestads BK | |
5% | |
HV71 | |
21% | |
Linköpings HC | |
12% | |
Luleå HF | |
5% | |
MODO Hockey | |
9% | |
Rögle BK | |
4% | |
Skellefteå AIK | |
2% | |
Södertälje SK | |
4% | |
Timrå IK | |
18% | |
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag) | |
2% |
Antal röster: 57 st
LHC-girl:
Tackar som frågar...men jag föredrar Hvanilj i alla dess former. Du kanske gillar Hlakrits också?