Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Inlägg: 1231786

Sv: Jämtin din fjolla. Slut Härma Avery
LHC-girl: Hehe , Tack Jämtin, Norrena o lene Lener för segern ikväll! Satt fint, bidde "bara" 14 hemmasegrar...trots att alla 4 domarna gjorde allt för att hjälpa LHC.
Magnus Johansson , spelade han ikväll?

Svarskommentarer

Sv: Jämtin din fjolla. Slut Härma Avery
zigge:
Jaru Zigge !!är det klädsamt att"håna" en hemmasvit på 14 matcher ?? Om du nu ska analysera våra spelare ,,så har jag en fråga till dig ..tycker du att en världsspelare av Foppas klass ska hålla på och gnälla på domaren HELA tiden?? Själv tycker jag att han alldeles för bra för det ..blir bara pinsamt !! Nu har ni vunnit två matcher i rad =Sm-guld eller ???

Sv: Jämtin din fjolla. Slut Härma Avery

zigge: Måste vara jobbigt att alla världens domare alltid är emot Modo? 

gnääääääääääll


Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG