Inlägg: 1231786
Svarskommentarer
Sv: Jämtin din fjolla. Slut Härma Avery
zigge:
Jaru Zigge !!är det klädsamt att"håna" en hemmasvit på 14 matcher ?? Om du nu ska analysera våra spelare ,,så har jag en fråga till dig ..tycker du att en världsspelare av Foppas klass ska hålla på och gnälla på domaren HELA tiden?? Själv tycker jag att han alldeles för bra för det ..blir bara pinsamt !! Nu har ni vunnit två matcher i rad =Sm-guld eller ???
Jaru Zigge !!är det klädsamt att"håna" en hemmasvit på 14 matcher ?? Om du nu ska analysera våra spelare ,,så har jag en fråga till dig ..tycker du att en världsspelare av Foppas klass ska hålla på och gnälla på domaren HELA tiden?? Själv tycker jag att han alldeles för bra för det ..blir bara pinsamt !! Nu har ni vunnit två matcher i rad =Sm-guld eller ???
Länkar:
http://Lhc-girl
http://Lhc-girl
Sv: Jämtin din fjolla. Slut Härma Avery
zigge: Måste vara jobbigt att alla världens domare alltid är emot Modo?
gnääääääääääll
Magnus Johansson , spelade han ikväll?