LHC - SAIK
937637 · Nästa » Till forumet
Sv: LHC - SAIK
LHC-girl: Jo - och det är ju faktiskt som vi tidigare sa - KUNG Majesky. KUNG i boxplay.
Sv: LHC - SAIK
Skönt med en 3:a...!
Skönt att se Surovy vara på tårna! Kommer bli grym.
Skönt att se Emvall hitta målet!
Skönt att hålla undan. Skönt att ha häng.
Skönt att se Surovy vara på tårna! Kommer bli grym.
Skönt att se Emvall hitta målet!
Skönt att hålla undan. Skönt att ha häng.
Jepp!!kung är ordet!!