Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Lite dåligt


Sv: Lite dåligt
Nu har åtminstone jag hittat hit! :) Kort presentation finns... hockeyabstinensen finns och den är mycket stor!!!

Lite dåligt
En del tycker att det är lite inlägg här från LHC-Fansens sida. En förklaring kan ju vara att vi ej har någon länk på våran hemsida till hockeysnack, tack vare det så vet väl inte så många att vi är med här. Lite slött av våra webbisar tycker jag! Skall vi vara med så skall det banne mig finnas en direktlänk på våran hemsida å därmed basta. Har faktiskt påpekat det men än har inget hänt. Tja det börjar att dra ihop sig för dom flesta hockeyfans nu isarna börjas å spola upp å lagen börjar så småningom att gå på is. Man kan ju undra varvör man säger gå på is? Konstigt eller hur! Det är ju f-n så halt att gå på is. Ha Det!!

1726 · »
Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG